Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.01.2016. 11:26
Nabavka usluga obezbjeđivanja toplog obroka za zaposlene
Broj: 02-01/16
Datum: 04.01.2016.
Poziv za dostavljanje ponuda
Naručilac: JU Centar za kulturu, fizičku kulturu, obrazovanje i informisanje Čelinac, ul. Kralja Petra Prvog Karađorđevića br. 79, 78240 Čelinac
Predmet nabavke: Nabavka usluga (obezbjeđivanje toplog obroka za zaposlene u JU Centar za kulturu, fizičku kulturu, obrazovanje i informisanje Čelinac – ugostiteljske usluge)
Vrsta postupka nabavke: Postupak nabavke na koju se primjenjuje poseban režim
shodno članu 8. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BIH“ broj, 39/14).
1. Opšti podaci o naručiocu
Naručilac – ugovorni organ JU Centar za kulturu Čelinac
Adresa Kralja Petra Prvog Karađorđevića 79
JIB 4401473810009
Telefon 051/553-958
Faks 051/553-958
Kontakt osoba Dijana Marjanović
Telefon 051/553-958
2. Opis predmeta nabavke
Molimo Vas da nam dostavite ponudu za nabavku: Pružanje usluga obezbjeđivanje toplog obroka za zaposlene u JU Centar za kulturu, fizičku kulturu, obrazovanje i informisanje Čelinac.
Predmet javne nabavke su ugostitljske usluge, koje će se pružati u ugostiteljski objektima:
- restoranskog tipa za Lot -1
- pekarama i pekotekama za Lot-2,
- roštiljnicama za Lot – 3
- ugostiteljskom – trgovinskom objektu u kojem postoji mogućnost pripremanja kuhanog obroka i suvog obroka za Lot-4
U prilogu poziva za dostavljanje ponuda nalaze se Aneksi (1-8) na kojima su Obrasci za dostavljanje ponuda (Lot 1 do Lot 4), te Obrasci za cijenu ponude (Lot 1 do Lot 4) na kojima se nalaze specifikacije hrane koja je predmet ponude.
U obrazac za cijenu ponude unosi se cijena jednog dnevnog obroka ponuđenog u iznosu od 4,50 KM sa PDV-om na osnovu koje će biti izabran najpovoljniji ponuđač. Izvršenje usluga planirano je za period do 31.12.2016. godine, a plaćanje će se vršiti nakon izvršene usluge prema ponudi ponuđača, a na osnovu ispostavljene fakture, u roku od 30 dana.
Mjesto izvršenja usluge: Ugostiteljski objekat ponuđača u kojem će se pružati usluge može biti maksimalno udaljen 3 km od zgrade JU Centar za kulturu, fizičku kulturu, obrazovanje i informisanje Čelinac.
Ovaj poziv je objavljen na veb stranici opštine Čelinac i oglasna ploča treća po redu na desnoj strani obale rijeke Vrbanje.
3. Sadržaj ponude
Ponuđači su obavezni uz ponudu dostaviti sledeću dokumentaciju kojom potvrđuju da ispunjavaju uslove tražene zahtjevom za dostavu ponuda:
a) Popunjeni Obrazac za dostavljanje ponude za Lot za koji podnosi ponudu – usluge, koja je data u dokumentaciji zahtjeva za dostavljanje ponude (za Lot 1 – Aneks 1, za Lot 2- Aneks 3, za Lot 3 – Aneks5, za Lot 4 – Aneks 7)
b) Ponudu sačinjenu na obrazcu za cijenu ponude koju je ponuđač dužan popuniti, potpisati i ovjeriti sa cijenama bez uračunatog PDV- a i cijenom sa uračunatim PDV- om izraženo u KM, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji za Lot za koji se podnosi ponuda (za Lot 1- Aneks 2, za Lot 2 – Aneks 4, za Lot 3 – Aneks 6, za Lot 4 – Aneks 8);
v) Dokaz (dokumenat) o registraciji u relavantnom profesiionalnom registru u zemlji u kojoj je ponuđač osnovao firmu, a kojim se dokazuje njeno pravo da se profesionalno bavi određenom djelatnošću koja je predmet ove nabavke. Da bi učestvovali u postupku javne nabavke ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje predmetne djelatnosti u skladu sa 46. Zakona, Ponuđači trebaju dostaviti sledeći dokaz: rješenje o upisu u sudski registar za pravna lica ili rješenje o dozvoli obavljanja djelatnosti za preduzetnike.
4. Kriterij za dodjelu Ugovora
- Najniža cijena po jednom dnevnom obroku tehnički zadovoljavajuće ponude.
5. Način podnošenja ponude i rok za podnošenje iste
Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa pozivom Naručioca i dokumentacijom za predmetnu nabavku, u prilogu.
Ponuđač podnosi ponudu neposredno ili putem pošte, u zatvorenoj koverti, ovjerenoj pečatom na adresu : JU Centar za kulturu, fizičku kulturu, obrazovanje i informisanje Čelinac, ul. Kralja Petra Prvog Karađorđevića 79, 78240 Čelinac (u daljem tekstu: adresa Naručioca) i to najkasnije do 16.01.2016. godine do 12. sati sa naznakom:
„PONUDA ZA NABAVKU UGOSTITELjSKIH USLUGA BROJ: 02-72/16 – NE OTVARAJ“.
Na poleđini pošiljke mora biti naznačen naziv i adresa ponuđača. Ponuda mora biti zatvorena na način da se prilikom otvaranja ponude, može sa sigurnošću utvrditi da se otvara prvi put. Blagovremenim se smatraju ponude koje su do isteka roka za podnošenje ponude pristigle na protokol naručioca, bez obzira na način i vrijeme slanja. Neblagovremene ponude neće biti razmatrane, već će neotvorene biti vraćene ponuđaču, uz naznaku da su neblagovremeno prispjele.
U roku za podnošenje ponuda ponuđač može da izmijeni, dopuni ili povuče svoju ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude na način koji je određen za podnošenje ponuda, na adresu Naručioca: JU Centar za kulturu, fizičku kulturu, obrazovanje i informisanje Čelinac, ulica Kralja Petra Prvog Karađorđevića., sa naznakom:
„IZMJENA/DOPUNA/POVLAČENjE PONUDE ZA NABAVKU
UGOSTITELjSKIH USLUGA BROJ: 02-72/15- NE OTVARAJ“.
6. Mjesto, vrijeme i način otvaranja ponuda
Naručilac će nakon isteka roka za prijem ponuda izvršiti otvaranje i analizu istih i isti će obavjestiti ponuđače o ishodu postupka. Ugovorni organ će cijeneći predmet nabavke i podnesene ponude utvrditi potrebu provođenja pregovora.
7. Preuzimanje dokumentacije za učešće u postupku
Zainteresovani ponuđači mogu preuzeti dokumentaciju za učešće u postupku do 13. 01.2016. godine.
8. Pravna zaštiita
Postupak pravne zaštite provodiće se u skladu sa odredbama Zakona o javniom nabavkama BiH.
Prilozi:
1. Obrazac za dostavljanje ponude (za Lot 1- Aneks 1, za Lot 2- Aneks 3, za Lot 3 –
Aneks 5, za Lot 4 – Aneks 7).
2. Obrazac za cijenu ponude (za Lot 1- Aneks 2, za Lot 2- Aneks 4, za Lot 3- Aneks 6, za
Lot 4 – Aneks 8).
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
22.01.2016
-
22.01.2016
-
22.01.2016
-
22.01.2016